Coronavirus

Laatste update: 28 april 2021

Geachte cliënt,

Wij hanteren te allen tijde de richtlijnen van het KNMT met betrekking tot Covid-19.

Wanneer u last heeft van verkoudheidsklachten (loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, smaak- en reukverlies en verhoging) kunnen wij u helaas niet in de praktijk ontvangen, tenzij het een spoedgeval betreft. Ook als iemand in uw huishouden last heeft van verkoudheidsklachten met koorts. Wij behandelen u dan graag op een ander moment of zodra u zich beter voelt.

Vanwege uw veiligheid en de veiligheid van anderen hanteren wij, naast de regulier geldende richtlijnen van de WIP, de volgende extra maatregelen en vragen wij aan u om deze maatregelen na te leven:

-Houd waar mogelijk 1.5 meter afstand van elkaar;
– Overweeg een mondmasker te dragen bij uw bezoek aan onze praktijk;
-Gelieve 1 min. voor de afspraak te arriveren, zodat wij zo min mogelijk wachtende cliënten hebben in de ontvangstruimte;
-Het is momenteel niet mogelijk om via de aanmeldzuil aan te melden. Meld u bij binnenkomst aan bij de frontofficemedewerker, respecteer ook daar de 1.5 meter
-Graag gebruik maken van desinfecterende gel bij binnenkomst;
-Uw handen ontsmet? Dan gelieve niks meer aan te raken zoals uw telefoon, tas, deurkrukken e.d.;
-Indien mogelijk verzoeken wij u om alleen naar de praktijk te komen. M.u.v. ouders van kinderen tot en met 12 jaar en (tolk) begeleiders. Wanneer u niet alleen naar de praktijk kunt komen verzoeken wij u dit van tevoren telefonisch door te geven zodat wij hiermee rekening kunnen houden i.v.m. de drukte in de ontvangstruimte;
-Het is momenteel niet mogelijk om uw tanden in de praktijk te poetsen;
-Tot nader order kunnen wij u helaas geen thee of koffie aanbieden.

Op advies van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) brengen wij een toeslag van € 4,26 per cliënt in rekening voor de extra inkoopkosten die wij hebben in verband met het SARS-CoV-2 virus.

Voor kinderen tot 18 jaar wordt deze toeslag door alle zorgverzekeraars vergoed. Als u aanvullend verzekerd bent voor mondzorg, is het afhankelijk van het beleid van de zorgverzekeraar of de toeslag wordt vergoed. U kunt hierover contact opnemen met uw zorgverzekeraar.

Mocht u twijfels hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met de praktijk. Ook zijn onze tandartsen telefonisch bereikbaar om al u vragen te beantwoorden. Wij kunnen ons namelijk goed voorstellen dat het in deze situatie lastig is om in te schatten of u voor uw behandeling bij ons terecht kunt.

U kunt telefonisch contact met ons opnemen via 020 – 662 94 85.

Met vriendelijke groet,
team Tandartspraktijk TTH van Wou